Baby, it's cold outside

Zooooooooooo gezellig om al jullie lieve, leuke, gezellige reacties te lezen. Ik word daar altijd zo vrolijk van. Ik zag ook weer een aantal nieuwe volgers. Super!! Bedankt hoor.
Ben weer aan de slag gegaan met het paarse Magnolia kerstpapier. Ik vind dit zoooooo'n mooi papier. Echt helemaal te gek!! Alleen al van het werken met dit papier wordt je vrolijk en dan is de kaart nog niet af ;-).


Ik heb weer veel laagjes papier gebruikt. Hmmm, ik heb zowiezo weer veel laagjes gebuikt, haha. Papier, bloemen, kerstbomen, hekje, lantaarnpaal. En een bedeltjes arreslee. Die vind ik echt gaaf.


De roosjes heb ik bewerkt met gesso en stickles.En de witte bloemmetjes in knop (beter te zien op de 1e foto) heb ik zelf gemaakt. Een kant en klaar bloemmetje bij elkaar gevouwen een druppel lijm van het lijmpistool in het midden zodat het knopje dicht blijft en daarna een bloemenponsje voor de groene blaadjes aan de onderkant van het knopje. En ten slotte het steeltje eraan gelijmd, ook met het lijmpistool. Snel en simpel met een mooi resultaat....


Dit lieve stempeltje van Nellie Snellen heb ik weer ingekleurd met distressinkt, Dusty concord en het jasje en de muts met sjaal met Weathered wood. Wat kunstsneeuw op de muts en bescheeuwde tak voor een winters efffect. De eekhoorn en de cookiejar zijn ingekleurd met Vintage photo. Op deze foto zie je trouwens het zelfgemaakte bloemetje in knop ook iets beter.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag met veel scrapplezier. En ik kijk weer uit naar jullie reacties. Ben altijd benieuwd wat jullie ervan vinden.

XOXO Nicole
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd.

Reacties

  1. Wauw, wat een pracht van een kaart Nicole.
    Zulke mooie gave details.
    Helemaal geweldig.

    Liefs, Lieb

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowwwwnwat een super mooie kaart, je creaties zijn allemaal geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig zeg! Vind vooral je mutjes erg leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoy Nicole,
    Wat is deze ook weer zoooooooooooooo mooi!
    Dat stempeltje van: Baby, it's cold outside wil ik ook. Hebben! Waar kan ik dit kopen a.u.b.?
    Ken je het kerstnummer (liedje) van Astrid Brian en den John? Baby, it's cold outside ;-))
    Liefs,
    xxx
    C.arine.
    P.s.: Je hebt email...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jeetje wat is er weer onwijs veel te zien op je kaart en wat leuk van die zelfgemaakte bloemknopjes! Die slee-charm had ik ook nog niet eerde gezien, super!!!

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wowwwwwwwww wat een mooie kaart Nicole er is weer veel te genieten op je kaart

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een schitterend geheel, veel te zien en niet druk in zijn totaal en ohhh wat een prachtige arreslee ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooohhhh wat schitterend zeg!!!! Prachtige details, je hebt het heel mooi gemaakt!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Nicole,
    Wat is dit weer een SUPER gave kaart geworden.
    Er zit weer heeeeel veel op om naar te kijken.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  10. prachtige kaart heb je gemaakt, schitterend in de paarse kleur, leuk hoe je de bloemknopjes hebt gemaakt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Nicole , allereerst bedankt dat je een volger van me bent geworden. Altijd leuk om nieuwe blog-vriendinnen te maken.... Jouw blog ziet er ook super uit en ik heb ook al verschillende prachtige kaarten gezien. Zoals deze paarse. Erg mooi. En zoveel leuke frutsels gebruikt ; daar houd ik wel van. Mag ik vragen waar jij de bedeltjes bestelt ? Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterende kaart, heel leuk met al die laagjes. De kleuren zijn ook erg mooi.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is weer prachtig Nicole.
    Schitterend.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Nicole wat een schitterende kaartjes maak jij ook. Dank je wel voor je compliment, ik ben ook snel volger bij je geworden.

    Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. woww wjoh wat is dit weer mooi!
    Liefs Tiets

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel mooi in deze kleuren! Altijd leuk dat er zoveel te zien is op je kaartjes!Mooi je zelf gemaakte bloemknopjes, en het kleuren met distress gaat je erg goed af!!!
    Geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig gedaan Nicole, mooi zo'n winterse kaart!
    Gr-jes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een beetje late reactie, maar je kaartje is weer prachtig Nicole. Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende kaart heb je weer gemaakt, hij is zo mooi gekleurd, en er is zoveel te zien super, liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions