Easelkaart bij Time for Magnolia Challenge

Goedemorgen lieve luitjes,

Ik vraag me af wat voor weer jullie afgelopen week gehad hebben. Wij hebben wel redelijk mooi weer gehad, zeker in het begin van de week. Ik heb zelfs heerlijk buiten in de schaduw zitten kleuren met de Sennelier. Het leuke van de Sennelier is dat je de kleuren zo kunt mengen, dat het perfect bij je Designpapier past. Zo ook een beetje gemengd bij Tilda op deze creatie, want deze kleur blauw zat gewoon in mijn doos ......toppie!!

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge bij Time for Magnolia Challenge.

Challenge #57 Easelkaart

We zouden het super vinden als jullie gezellig meedoen. Er is een geweldige prijs te winnen naast de Top 3. Hop even naar het TFMC-blog, mijn teamies van Team Edwin hebben weer zulke mooi kaarten gemaakt. WAUW!!

Het afdrukje hebben jullie van de week al op mijn blog gezien met de aankondiging van mijn nieuwe DT-job bij Sennelier ;-) ,en dit is mijn easelkaart geworden die ik eromheen gebouwd heb:
Tilda is ingekleurd met de Sennelier.
Huid: 252 en 635 (gemengd)
Haren: 252 en 205 (gemengd), voor de highlights naderhand nog alleen 205 gebruikt
Jurkje, linten en bloem: 315
Vestje en ruches jurkje: 344 met veel water
Boog en veren pijl: 440
Pijl: 703
De diepere schaduwen aangezet met 755
 
 
 
 
En nog een keer vanuit een andere hoek.
Mocht je iets willen weten over wat ik gebruikt heb? Je mag me altijd mailen en dan zal ik altijd reageren.

Iedereen weer superbedankt voor het langskomen. Ik waardeer het enorm en zeker omdat jullie van die lieve reacties achterlaten. 
Ik heb dan ook met een lach op mijn gezicht jullie reacties op mijn vorige creatie gelezen. TOP!!

Wens ik jullie nog een heel gezellig weekend!


Reacties

  1. Geweldig mooi kaartje is het weer Nicole!!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schatje, schitterend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart weer Nicole!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is weer schitterend hoor Nicole, het kleuren met de Senelier gaat je ook goed af.
    Liefs Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A blue beauty Nicole!!
    Hier net noodweer, stortbuien en onweer maar nu weer zon, lijken de tropen wel!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind deze stempel zo gaaf! Echt één van mijn nieuwe favoriet!!! En wat heb je haar gaaf verwerkt op deze kaart. Weer zoveel moois om naar te kijken!!! Je bent er echt een kei in. Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOO je blijft er naar kijken en steeds zie je weer iets anders, zo mooi. Wat een prachtige afdruk is dit en zo geweldig mooi ingekleurd. De kleuren die je gebruikt hebt passen zo mooi bij alles en de details zijn weer volop aanwezig. De tekst is ook erg mooi, kortom een toppertje weer.
    Groetjes en een fijn weekend,
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Nicole,
    prachtig ingekleurd, mooie easelcard en de bloementoef is helemaal top..een bjoetie weer..
    Ik zien net het bericht van Irene, daar was het noodweer, wij in Drenthe, hebben nog steeds zon..
    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He Nicole, je hebt er weer een bjoetie omheen gebouwd, een hele lieve kaart is het geworden. Fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. so beautiful. love the colors. your coloring is amazing
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. liebe nicole, deine karte ist wieder unglaublich schön geworden. ein traum.
    glg andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw echt weer super mooi gemaakt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Nicole,

    Ja ja dit is echt weer een Nicole kaart zo mooi en al die schitterende details die je er weer op verwerkt hebt zo mooi allemaal ik blijf kijken en zie zo veel moois super hoor Nicole!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hee mooi gemaakt Nicole! En prachtige kleuren heb je gebruikt!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ben ik toch verliefd op deze mooie "boogschutter"-Tilda kaart :) Voel je 'm al aankomen Nicole hihi :) 't Is echt weer 'n schat van een kaart geworden! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What a gorgeous card Nicole! Love all the beautiful embellishments - I have no idea how you do it, but it looks amazing!
    Wish you a wonderful week!
    Hugs Kjersti:)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh this is absolutely gorgeous, such pretty details and adorable Tilda.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een super mooi kaartje Nicole en er is weer genoeg te zien.
    Veel liefs, Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions