Geniet van de kleine dingen......

Goedemorgen lieve luitjes,

Hier ben ik vandaag alweer met nog een nieuwe creatie. Als je even naar beneden scrolt dan zie je mijn DT bijdrage voor onze bloghop op ons Sennelierblog.
Hoppen jullie gezellig mee?!

Gisteren was Danoesja jarig en voor haar heb ik deze kaart gemaakt. Dit is tevens mijn DT-bijdrage voor het HobbyVision blog.


Ik ben aan de slag gegaan met het Desigpapier van Graphic 45. Zulk mooi papier!
Ik heb als basis een Dutch DooBaDoo Shape Artmal gebruikt. Die heb ik aan de uiteinden van het Kraftpapier van CraftEmotions en het Designpapier overgetrokken en uitgeknipt. Het papier gerild met de Scorpal en de uiteinden naar elkaar gevouwen. Van Kraft en Designpapier een band gemaakt die over de kaart geschoven kan worden. en uitgestanst met een Spellbinder Labels Four. Rondom het afdrukje heb ik gestrooid met de Stampendous Frantage Embossing Enamel White en met de heattool gesmolten.
"Geniet van de kleine dingen" is een stempel van CraftEmotions en heb ik op Kraft gestempeld met Memento Luxe Wit en daarna uitgeknipt.
De Bingostempel Love is van Joy! Crafts.
Alle randen van het Kraft en Designpapier heb ik aangetipt met Crackle Paint van Deco Art Media. 

 

Dit schattige stempeltje van Scrapberry's heb ik op Terschelling Schut Glad gestempeld en ingekleurd met de Sennelier.

Huid 252 + 635 gemengd
Haren 252 + 205 gemengd en een beetje 566
Jurk etc. 344 + 899 gemengd
Bloemen 917
Vleugels 344 en 659 waterig
Voor de diepere schaduwen 755

 

De hartjes zijn stansmallen van Marianne Design en de vlaggenlijn hieronder is van La La Land.


Gezellig dat jullie er waren en een fijne dag gewenst!!

Ik heb de volgende materialen gebruikt, uiteraard verkrijgbaar bij HobbyVision

Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - Heart Song Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - All My Love Scrappapier Graphic 45 - Sweet Sentiments - Spring has Sprung Dutch Doobadoo - Shape Art - Frames ornament vierkant Set Of Clear Stamps 10x11 cm Little Sister (SCB071213b) per stuk Sennelier - l`Aquarelle set 24 halve napjes + penseel Aquarelpapier Terschelling - Glad Schut - 300 grams - 18 x 24 cm  Clearstamp CraftEmotions - Tekst labels diversen (NL) Nestabilities - Labels FourJoy! Crafts - Clearstamp - Bingo Stamps DecoArt Media - Crackle Paint White Stampendous Fran-táge - Shabby Embossing Enamel - White Papermania - Basics heattool - Pink (European Plug) Scor-Pal - Metric

Reacties

  1. Hoi Nicole
    Ik ben helemaal weg van dit schitterende kaartje en heel blij dat ik hem hier in het echt kan bewonderen, super bedankt meis hiervoor en voor de gezellige middag.
    Dit papier is ook zoooo mooi en je hebt haar zo mooi ingekleurd, ik ga dit model ook zeker een keertje maken.
    Geniet van deze mooie dag.
    Veel liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Nicole,

    Wat is er weer veel moois te zien op je kaart ik vind je stempel heel mooi ingekleurd ik vind de randjes zo leuk dat moet ik nog even oefenen met mijn potloden het modelletje van de kaart vind ik ook heel leuk is weer eens iets anders!!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een geweldig mooie kaart, dat is een kadootje op zich als je die krijgt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi! Schattig plaatje en mooie kleuren en decoratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Nicole ziet er prachtig uit! Ik weet niet waar ik eerst moet kijken om zeker alles te zien! Liefs,
    Sarah
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your adorable and gorgeous card.
    luv
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaart is dit weer Nicole!!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauwwww Nicole, wat is ie weer fantastisch mooi meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende creatie Nicole! Een heel leuk model, moet ik onthouden. Mooi vrolijk papier, heb ik ook maar schandalig genoeg nog niks mee gedaan. Ook het stempeltje is heel lief! Een super geheel.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauwie, wat een beauty, het is echt een cadeau op zich om te krijgen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een geweldige kaart is dit weer. Leuk zijn die stempels van scrapberry's. Prachtig zoals jij van die mooie details weet te verwerken.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tjee waar moet ik kijken. Hihi. Wat een prachtige kaart weer Nicole!!. Ik loop wel achter maar je vorige creatie's waren ook stuk voor stuk bjoetie's.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions