Beautiful Season

Goedemorgen lieve luitjes,

Gisteren was ik op de Knotsgekke Kaarten- en Scrapdagen in Den Bosch voor een demonstratie Mixed Media met de Dutch Doobadoo producten en de Creall sprays.
Dag 1 zit erop en was zeer geslaagd en gezellig!
Nog 2 dagen vol gezelligheid te gaan. Ik heb er zin in!

En dan nu mijn kaart. Weer een Herfstkaart met de mooie Herfstcollectie Autumn Woods van CraftEmotions en stansmallen van Crealies.


 Ik heb het Designpapier, het maskstencil, stansmalletje en stempels, waaronder die mooie tekst, gebruikt.
Het eekhoorntje is een houten ornament van dezelfde lijn.

De basis is linnenkarton gestanst met een stansmal van Crealies, Crea-Nest-Lies Extreme 06 in combi met XXL no 6.

Met de Memento Dewdrops en het Maskstencil blaadjes op het Artist Drawing Paper van Schut de herfstblaadjes aangebracht met een sponssstokje. Voor het 3-D effect hier en daar nog wat uit linnenkarton uitgestanste herfstblaadjes geplakt.

Het gestempelde herfstblad rechtsboven in de hoek, is ook met de Memento Dewdrops gestempeld.
Van beige Crispylint een strik gemaakt en ook nog van oranjelint. De twee eikeltjes zijn uit het Designpapier geknipt. Ter afwerking nog twee kleine mastappeltjes.

Langs het stempelpapier nog met een Bits & Pieces stempel no 4 Ink splashes van Crealies hier en daar met bruine inkt gestempeld.

 

Uiteraard zijn al deze artikelen te vinden in mijn webshop CraftAddiction, en wat niet in de winkel staat kan ik alltijd bestellen.
Je kunt me dan geheel vrijblijvend een mailtje sturen
info@craftaddiction.nl

Ik zit dus weer in Den Bosch bij stand B203!! Gezellig!!
Misschien tot straks of tot morgen en zo niet dan wens ik jullie alvast een gezellig weekend!!

Bedankt weer voor het langs komen.

Liefs, Nicole 

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:

CraftEmotions A5 Paper stack Autumn Woods 32 vel CraftEmotions A6 clearstamps - pompoen, appel, peer CraftEmotions Houten ornament - paddenstoel, vos, pompoen 40 pcs CraftEmotions Mask stencil - A5 Autumn Woods Bladeren CraftEmotions Die - bladeren, paddestoel CraftEmotions A6 clearstamps - paddestoelen, bladeren Crealies Crea-nest-lies Extreme no 06 Crealies Crea-nest-dies XXL no. 06 stans ornament rechthoek Crealies Clearstamp Bits&Pieces no. 04 Ink splashes Schut Artist Drawing Paper  225 gram  A4 bloc a 30 vel 1 RL (10 MT) Lint Crispy beige / natuurlijk

De Memento Dewdrops kan ik bij belangstelling bestellen bij de groothandel.
Memento Dew Drop inktkussen Bamboo leaves 1 ST MD-000-707 Memento Dew Drop inktkussen Dandelion 1 ST MD-000-100 Memento Dew Drop inktkussen Love letter 1 ST MD-000-302 Memento Dew Drop inktkussen Tangelo 1 ST MD-000-200
Bamboo Leaves, Dandelion, Love Letter, Tangelo

Reacties

  1. Je herfstkaartje ziet er prachtig uit, wat heb je mooie spulletjes gebruikt..
    Geniet nog lekker verder op de beurs,
    groetjes,
    Áns

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige herfstkaart Nicole, knap hoe je al die blaadjes zo gestempeld krijgt! Ik zag een hele leuke foto van je op het blog van Jenine, fijn dat het zo gezellig is!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, bekende papiertjes en stempeltjes Nicole! Jij bent er al lekker mee aan de
    slag gegaan! Het ziet er schitterend uit en geeft wel inspiratie hoor!
    Eerst dit zonnige weekend nog even omarmen, voor we de herfst in duiken!
    Fijn weekend .... liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, schitterende kleuren.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart. Met mooie kleuren en detals. Alles past perfect bij elkaar. ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je de herfst mooi weer weten te geven in deze creatie. Prachtig.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions