Zeg het met rozen

Goedemiddag lieve luitjes,

Hebben jullie ook wel eens een inspiratiedip en dat er helemaal niks uit je handen komt of pas na vele uren zwoegen?
Nou, dat heb ik op het moment dus.....pfffff!!
Bloed, zweet en tranen hebben het me gekost om deze kaart te maken. Ben er uiteindelijk wel tevreden over, gelukkig maar.



Deze Easelkaart heb ik weer gemaakt met de Botanical Rose Garden lijn van CraftEmotions. Ik heb hiervoor het Designpapier en de plaatjes uit de paperstack 118040/0203 gebruikt. De plaatjes heb ik uitgeknipt.

Uiteraard ook de roos stansmal 115633/0166 gebruikt, waarvan ik een 3D roos heb gemaakt. Hier en daar wat lichtaccenten met een witte Molotowmarker aangebracht. Deze roos heb ik centraal op een Blauwe mal 6002/0304 van Noor Design verwerkt en heb ik ook gestempeld met de scriptstempel 130501/1111 van CraftEmotions.

Ik heb van het cadeautje stansmal 115633/0122 een 3D creatie gemaakt en ook de strikjes verwerkt die bij de cadeau stansmal zitten.

Verder heb ik het prachtige varenblad 115633/0143 uitgestanst. Bloemetjes uit eigen voorraad en ook een zelf gemaakt bloemetje van de Bloemenmix stansmal 115633/0168.

Happy Birthday 115633/0163 en 115633/0164 is uitgestanst op kraftpapier en hiervoor heb ik meteen ook de Easy Connect Tape 119491/0035 gebruikt en van de lettertjes stickertjes gemaakt zodat ik ze meteen op het papier kon plakken en niet met vloeibare lijm aan de slag hoefde.

Als leuk accent heb ik een Decorette stansmal van Crealies gebruikt, Honeycombs 115634/0203 en heb ik gestempeld met de Thin Mosaic 130505/1007 Bits & Pieces stempel van Crealies.

Hier nog wat detailfoto's




Ben reuze benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Fijn weekend!!
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

           

Reacties

  1. JKa hoor, haha heel herkenbaar...soms wil het voor geen meter! Ik schud ze ook niet allemaal zomaar uit mijn mouw! Maar als het in het zicht blijft liggen, pak je zo af en toe weer iets erbij, ik denk wel eens mijn kaartje moet groeien, hihi Uiteindelijk is het toch goed gekomen Nicole en is er weer veel moois te zien! Prachtig is je roos weer! en je kadootje ook nog wel even gefriemel volgens mij!
    Fijn weekend en lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. héél mooie crea Nicole! Leuk met het kleine kadootje op het hoekje! Maar alles is eigenlijk leuk!
    groetjes en fijn weekend!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Nicole
    Je kaartje is een cadeautje op zich, zo mooi.
    Mijn inspiratie is ook al de hele week zoek......maar het komt altijd weer terug hihihi, nu nog even afwachten wanneer;-))
    Liefs, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart, een echt kunstwerk. De roos is top.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend mooi deze creatie Nicole. Dit is méér dan een kaart, dit is een cadeautje....
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is die prachtig gemaakt!!!
    Groetjes lida

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Nicole! I'm back to crafting after a looooong break! I loooove your new creations! This one is really gorgeous with a lot of pretty details and the 3D elements are fabulous! I hope you are well. Hugs, Flo.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Helemaal super dat je mijn blog bezocht hebt en ook helemaal geweldig om je reactie te lezen. THANKS!! XOXO Nicole

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions