Notitieboekje ....

Goedemorgen lieve luitjes,

Vandaag laat ik jullie een Mixed Media boekje zien.
Dit is echt super leuk om te doen.

Het notitieboekje is van Wycinanka en heeft een zwarte kaft van chipboard.


Ik gebruikte de Mixed Media Ink Sprays van CraftEmotions om alles op kleur te brengen.
De nieuwe Glimmer kleuren zijn echt supermooi!
Ik heb de kleuren, Glimmer Parel Blauw, Glimmer Brons, Glimmer Goud, Glimmer Parelmoer en Koningsblauw gebruikt.
Met de Nuvo Embellishment Mousse, Powder Blue heb ik hier en daar wat accenten aangebracht.


Dit is de achterkant van het boekje maar is hetzelfde als de voorkant.
Ik gebruikte de nieuwe Mini Mask stencils van Crealies, no. 112 in elkaargrijpende vierkanten en no. 111 in elkaargrijpende plussen, met de zwarte structuurpasta van DecoArt Media.
Ter afwerking heb ik het boekje voorzien van metalen 3D hoekjes.

Aan de voorkant ben ik het geheel gaan opbouwen met een nieuwe stansmal van Crealies Decorette XL (no. 12 in elkaargrijpende vierkanten), Set of 3 stansmal van Crealies (no. 46 Vlinders), de nieuwe border stansmallen van CraftEmotions, metalen embellishments (Steampunk sleutel met vleugels, bloemen, gears), houten cijfertjes en nieuw chipboard van Wycinanka (Steampunk border met kraantje)

Ter afwerking hier en daar gestrooid met de Microbeads.


  

Ter versiering een glazen flesje met Microbeads, wat lint en een Tassel met Cap (nieuw in de webshop)



Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.

Geniet van deze dag!
Liefs, Nicole


Gebruikte materialen verkrijgbaar bij CraftAddiction:

                  
     
  


Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions