Challenge #1 CraftAddiction Mixed Media Moodboard januari 2018

Goedemorgen lieve luitjes,

Allereerst de allerbeste wensen en een gezond, gelukkig, geweldig, succesvol, liefdevol en creatief 2018!!
Hopelijk zijn jullie de feestdagen goed doorgekomen.
Ik wel in ieder geval. 
Op naar een nieuw jaar met verrassingen en hopelijk mag ik jullie ook dit jaar (weer) verwelkomen in mijn webshop en mag ik jullie nog inspireren.

Vandaag begint onze eerste Challenge voor het nieuwe jaar op onze Facebook CraftAddiction Mixed Media Challenge groep.
Dus wordt vooral lid en doe gezellig mee!!

Het Moodboard:


Ik heb me laten inspireren door de romantische sfeer, de luchtballonnen, de kleuren, bloemen en het kroontje.

Dit boekje heb ik zelf gemaakt tijdens ons DT dagje van nog niet zo lang geleden.
De basis is adhesive canvas (zelfklevende canvas) van Studio Light en greyboard.
Ik maakte dit boekje met het inbindapparaat Zutter Bind-it-all en de bindring kleur Antique Brass 3/4 inch.


Het canvas heb ik in de gesso gezet en daarna het Luchtballonnen maskstencil van Dutch Doobadoo met structuurpasta erop gezet. Daarna ben ik gaan sprayen met een spray van Lindy's Stampgang uit de Victorian Bouquet starburst sprayset, Ramblin' Rose Pink.

Met de Golden Crystal Glimmer Paste van Nuvo hier en daar wat goud aangebracht.
Tevens gespetterd met de Lindy's spray en met de Glimmer Goud Mixed Media Ink Spray van CraftEmotions
De stansmal van CraftEmotions, ovaal fotolijstje, heb ik uit greyboard gestanst en bewerkt met witte gesso en de Glimmer Paste, Golden Crystal.
Met een transparante sheet en 3D foamtape heb ik een schudgedeelte gemaakt samen met Roze microbeads.
Daarna ben ik alles gaan opbouwen met leuke embellishments, metalen blaadjes, vlinder, bloemen, Wycinanka chipboard, glazen parels, besjes, kroontje.
De glazen parel met de tekst vond ik wel toepasselijk.

Life is short
Forgive quickly
Kiss Slowly
Love truly

De mooie grote bloem heb ik ook gesprayd met de Ramblin' Rose Pink van Lindy's en aangezet met Golden Crystal Glimmer Paste van Nuvo.




De achterkant van het boekje bewerkt met dezelfde spray van Lindy's.
Met Dylusions paint Wit en een maskstencil van Studio Light de structuur aangebracht.

En als je dan helemaal klaar bent dan zitten je handen toch wel behoorlijk onder met al die gesso, pasta's en spray.......dan heb ik daarvoor een heel handig tooltje!!
De Craft Scrubbie van Ranger.
Ideaal voor het schoon "scrubben" van je handen. Gebruik hiervoor eventueel ook water en zeep.


Hopelijk heb ik jullie kunnen inspireren.
Je kunt meedoen t/m 31 januari.
Op ons CraftAddiction blog staat ook alle informatie en de inspirerende voorbeelden van mijn teamies.

Fijne dag!
Liefs, Nicole

Gebruikte materialen verkrijgbaar in mijn webshop CraftAddiction:
https://www.craftaddiction.nl/
Klik op de foto om rechtstreeks naar het artikel te gaan.

           
         
     
   
    

Reacties

Populaire posts van deze blog

Nellie 's Press Boss Machine

Bingogrid @ Time for Magnolia Challenge

With lots of Love!!!

Reminder Moodboard Challenge April @CraftAddiction

WooHoo We're Celebrating at Addicted to Stamps Challenge

Bloghop Sennelier

Vlinder Craftemotions

Nieuwe Mixed Media collectie Dutch Doobadoo

Mixed Media canvas gemaakt speciaal voor Craft Emotions